Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motorky pro automobilové stěrače
Sekerka, Jan ; Mach, Martin (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá inovací stejnosměrných elektromotorů s permanentními magnety používaných v automobilové technice k pohonu stěračového mechanismu s cílem snížení objemu a hmotnosti aktivních materiálů. Možností inovace je především použití magnetů z magneticky vzácných zemin, jako jsou Neodymové nebo Samarium-kobaltové. Další možností je zmenšení rotorové části a nížení počtu závitů (zde jde především o to, jaké jsou požadavky na výkon). Výsledkem je inovovaný motorek, kde byl snížen objem permanentních magnetů o 65% a celkový objem motorku o 23% při zachování rotorové části. Také se mírně zvedl výkon díky Neodymový permanentním magnetům.
Experimentální analýza stěračových motorků
Dočekal, Martin ; Mach, Martin (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá metodami měření malých stejnosměrných motorů, zejména motorů používaných pro pohony stěračových mechanismů. Dále pak popisem funkce a vnitřní stavby stěračových motorů. Měření těchto motorů se provádí zejména dynamometry, kterým se práce podrobněji věnuje. Měřicí systémy se však skládají nejen z dynamometru ale i z mnoha dalších komponent, jakými jsou například řídicí jednotky, software pro zkoušení motorů, různé stojany, čidla teploty a otáček, a mnoha dalších. Na tyto komponenty je brána zřetel i při výběru nejvýhodnějšího měřicího systému. Dále jsou zde jednotlivé systémy analyzovány a porovnány nejen z hlediska technických a ekonomických parametrů, ale i z hlediska možností měření, např. okamžité zobrazování charakteristik na monitoru PC sestavy systému, možnosti měření třecích momentů, účinností, zahřívání apod. V závěru práce se nachází doporučení měřicího systému, který jsem dle jeho parametrů zvolil za nejvýhodnější.
Motorky pro automobilové stěrače
Sekerka, Jan ; Mach, Martin (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá inovací stejnosměrných elektromotorů s permanentními magnety používaných v automobilové technice k pohonu stěračového mechanismu s cílem snížení objemu a hmotnosti aktivních materiálů. Možností inovace je především použití magnetů z magneticky vzácných zemin, jako jsou Neodymové nebo Samarium-kobaltové. Další možností je zmenšení rotorové části a nížení počtu závitů (zde jde především o to, jaké jsou požadavky na výkon). Výsledkem je inovovaný motorek, kde byl snížen objem permanentních magnetů o 65% a celkový objem motorku o 23% při zachování rotorové části. Také se mírně zvedl výkon díky Neodymový permanentním magnetům.
Experimentální analýza stěračových motorků
Dočekal, Martin ; Mach, Martin (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá metodami měření malých stejnosměrných motorů, zejména motorů používaných pro pohony stěračových mechanismů. Dále pak popisem funkce a vnitřní stavby stěračových motorů. Měření těchto motorů se provádí zejména dynamometry, kterým se práce podrobněji věnuje. Měřicí systémy se však skládají nejen z dynamometru ale i z mnoha dalších komponent, jakými jsou například řídicí jednotky, software pro zkoušení motorů, různé stojany, čidla teploty a otáček, a mnoha dalších. Na tyto komponenty je brána zřetel i při výběru nejvýhodnějšího měřicího systému. Dále jsou zde jednotlivé systémy analyzovány a porovnány nejen z hlediska technických a ekonomických parametrů, ale i z hlediska možností měření, např. okamžité zobrazování charakteristik na monitoru PC sestavy systému, možnosti měření třecích momentů, účinností, zahřívání apod. V závěru práce se nachází doporučení měřicího systému, který jsem dle jeho parametrů zvolil za nejvýhodnější.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.